10 lutego 2012

W ogrodach snu...

Dzisiaj chciałbym wam pokazać szkic!
Przez ostatnie problemy musiałem nieco przemyśleć sposób wstawiania swoich prac plastycznych na bloga.
Niestety elektronika doskonałą nie jest, a poza tym, jak wcześniej pisałem, uzależnia.
Na szczęście dzięki osobistemu uporowi dziś w końcu zobaczycie kolejną pracę plastyczną!
Na zachętę powiem, że motywem poniższej pracy, jest sielankowy ogród... Ogród dziki, rajski, senny, bajkowy...
Ogród ten to rajskie miejsce pełne delikatnych dźwięków pochodzących od ,kolorowych, śpiewających ptaków, od delikatnych podmuchów wiatru, od dźwięczenia kryształowo czystych kropel wody. Miejsce kolorowe od tysięcy kwiatów, wypełnione ich cudownymi słodkimi zapachami.
Czy taki ogród to nie marzenie? Mnie osobiście przydałoby się choćby kilka chwil w takim miejscu, aby odpocząć, zrelaksować się. Chwile w takich miejscach należą do grupy tych niezapomnianych, tych które napełniają nas nową energią dzięki której działamy!
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłem i jak zawsze serdecznie zapraszam do dyskusji!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz