9 lutego 2012

Czas na czerwień!

Mroźna zima dziś odpuściła!
Cudowna wiadomość! Niestety niedługo syberyjskie mrozy mają wrócić...
Ta pogoda odbiera mi chęć do życia. Osobiście to naprawdę tęsknie za wiosną. Za kolorami, ciepłymi dniami, wieczornymi wypadami...
Dlatego dziś pokażę wam kolejne słoneczne zdjęcie. Mam nadzieję, że odrobina żywych barw pozytywnie was nakręci. Mój wyraz tęsknoty za ciepłem zapewne niektórych zdenerwuje, jednak liczę na odrobinę zrozumienia.
Dlaczego tak ciągle pisze o wiośnie i lecie? Odpowiedź jest prosta, tylko wtedy mogę otworzyć okna, posłuchać szumu liści, delikatnie poruszanych przez wiatr, mogę wyjść po to by podziwiać świat!
Kocham śpiew ptaków, brzęczenie owadów, a przede wszystkim ciepłe noce i dnie, kiedy nie muszę zakładać ciężkiej kurtki i patrzeć na opatulonych smutnych ludzi. Powtarzam się wiem, ale zależy mi na podkreśleniu tego co obecnie czuję. Zima jest dla mnie słabą inspiracją, jej chłód wywołuje u mnie smutek, nie wiedzieć czemu jakoś nie potrafi mnie zauroczyć...
Co gorsza moje pogodowe marzenia w najbliższym czasie się, niestety, nie ziszczą.
Co tam! Czasem warto pomarzyć! W końcu im bardziej czegoś pragniesz i im dłużej na to czekasz, tym wspanialsze to jest...
Dlatego pozdrawiam Was szczerze, serdecznie i zapraszam do wspólnego marzenia o wiośnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz