20 kwietnia 2012

Kropla inspiracji...

Jedna kropla inspiracji a może tak wiele...
Od dzieciństwa wierzyłem, że gdy człowiek naprawdę czegoś pragnie to prędzej czy później to zyska!
Mniejsza o to! O czym chciałbym dziś wam opowiedzieć?
O inspiracji! Znacie to uczucie? Jest niesamowite! W moim przypadku działa ono dość dziwnie...
Nie wdając się w, skomplikowane, szczegóły- Inspiracja to pozytywna energia, która przepływając przez nasze ciało od stóp do głów napełnia je niezwykłymi pomysłami, a przy tym mocą do ich realizacji.
Osoba zainspirowana może absolutnie wszystko. Co mam na myśli? Na przykład nocne pobudki w celu napisania wiersza, krążącego po głowie..
Wiecie... Inspiracja jest czymś naprawdę ciężkim do opisania, to po prostu trzeba poczuć. Myślę, że każdy inaczej, na swój sposób to odczuwa...
Jak wspomniałem na Facebook'u mam dla Was niespodziankę! Jeśli pogoda dopisze to już jutro uchylę rąbka tajemnicy...
Co pokażę wam dziś? Słodki, herbaciany kwiat, który co lato mnie dosłownie uwodzi. Czemu? Gdybyście tylko mogli poczuć ten zapach, gdybyście tylko mogli spojrzeć na te kolorowe płatki wśród szumu wiatru i brzęczenia owadów...
Naprawdę nawet w zwykłym poranku można znaleźć moment na drobny, niezwykle piękny moment...
Dziś po raz pierwszy od dawna spędzam wieczór w domu, stąd też fala nowej energii ;)
Życzę Wam zatem fali nowych pomysłów, pomyślnych wiatrów no i... Dobrej nocy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz