8 kwietnia 2012

Easter whishes

Dziś Wielkanoc! W związku z tym chciałbym Wam życzyć: Wesołego jajka i mokrego Śmigusa Dyngusa! Nie przejedźcie się zbyt mocno abyście mieli siły na jutrzejsze figle! :D
Dzisiaj pokażę wam moją świąteczną pracę. Powstała co prawda w grudniu, więc dotyczy nieco innych świąt, jednak myślę, że dzisiejsza pogoda pasuje do niej.
Zabawnie jest obserwować padający śnieg na Wielkanoc...
Pogoda jak kobieta- zmienną jest! Zresztą mamy kwiecień! A jak wiadomo od lat "Kwiecień plecień poprzeplata trochę zimy, trochę lata".
Co prawda przez to wiosnę ciężko wyczuć,  ale miejmy nadzieję, że wkrótce się to zmieni.
Nadzieja matką głupich, lecz to ona umiera ostania. Może warto zatem z nią trzymać... ;)
Wracając do świątecznej pracy, to tak jak większość jest ona szkicem, który powstał zapewne z rok-2 lata temu. Coś około tego, niestety nie mam w nawyku zapisywania dat. Może powinienem zacząć? Zdecydowanie ułatwiłoby mi to pisanie postów! :D
Jeśli chodzi o pisaninę, to nie wiem jak wy, ale ja mam dość.
Pozdrawiam Was zatem serdecznie i jak zawsze zapraszam do odwiedzania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz