7 stycznia 2012

Avant premiere

Zakładam ten blog jako swego rodzaju magazyn.
Magazyn: twórczości artystycznej i myśli.
Mam nadzieję, że nie będzie to kolejne forum nudy i sztampy z odwiedzinami wynoszącymi jedną osobę. Mam nadzieję, że pokażę wam trochę swojej twórczości i przez nią opowiem coś o sobie. Moje zainteresowania artystyczne obracają się głównie wokół wierszy i szkiców. Jednak poza tym uwielbiam fotografować naturę, eksperymentować z różnymi technikami, co nie zawsze wychodzi, oraz odrobinę malować.
Ten pierwszy post zatytułowałem "Avant Premiere" (z fr. przedmowa). Ponieważ dopiero zaczynam to mam nadzieję, że poprzez mój pierwszy wiersz, pt. "Sen mglisty" zachęcę was do siebie.
Wiersz ten powstał jak byłem jeszcze w liceum. Jest on swego rodzaju sprzeciwem wobec świata realnego, z resztą co by tu opowiadać... Oceńcie sami!

 .
„Sen mglisty”

Tak więc płynę gondolą sennych marzeń
Nie pamiętając dzisiejszych zdarzeń
Po tafli lustra rzeczywistości
Nie patrząc na doczesne włości
Płynę tak na świata kres
Nie potrzebny mi stres
Nie potrzebna mi złość
Niezgody kość
Nie ma już we mnie zawiści
W świecie i tak już nadmiar nienawiści
Po co komu jabłko niezgody
Dla popsucia pogody?
Płynę tak obojętnie po świecie mroku
Tutaj nie odczujesz ni jednego roku
Tutaj tylko gondola i tafla podstawą istnienia
Firmament gwiazd unicestwienia
Świat realny zostawiłem
Bo tylko w niciach niezliczonych się tam wiłem
Po co mi to było
Skoro wszystko się rozpuściło
To co było nie snem się zdaje

2 komentarze: