3 lipca 2012

Fall in love with summer...

Nadeszły wakacje! Czas słodkiego lenistwa, luźnych spotkań i lekkiego ubioru...
Swój czas wakacji zacząłem aktywnie. Trochę rozrywkowo, trochę roboczo- Jednymi słowy równowaga panuje!
Do końca tego tygodnia będę rozwijać swoje zdolności graficzne aby przez kolejne tygodnie: bawić się, lenić, odrobinkę pracować, kosztować życia oraz... Przygotowywać dla was ciekawy materiał!
Tak! Nie zapomniałem o swojej obietnicy, ale jak na razie jestem nieco przywiązany do swojej kochanej dzielnicy.
Do końca tygodnia nie liczcie na żadne wielkie zmiany, ale... Kto wie czy już w przyszłym tygodniu was nie zaskoczę...
Mmm... Kochane wakacje! Muszę znaleźć sposób na to by, mimo braku dalekich podróży, były niezapomnianymi! W końcu nie potrzebuję opuszczać Warszawy, czy Polski po to by mieć genialne wspomnienia z wakacji... Jestem pewny, że nie jeden sposób znajdę i kto wie? Może z wami się kilkoma pomysłami podzielę...
Mam nadzieję, że wy moi drodzy czytelnicy bawicie się dobrze, a czas spędzacie głównie na rozrywkach...
Dlatego pozdrawiam was najserdeczniej i życzę udanych wakacji!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz